čtvrtek 23. dubna 2015

Příprava na Přežití "t - 4"

Principy přípravy jsou popsány zde, níže je stručný záznam devátého a části desátého týdne.


Tentokrát jsem zvolil časový úsek od pondělí do středy dalšího týdne. Postupně tak srovnávám odpočet na celé týdny.

Stravu jsem držel střídavě podle aktuální situace v práci a rodině. S některými dny jsem spokojený a váha v tomto časovém období pozitivně zareagovala směrem dolů a 84,5 kg se blíží k tomu nejhoršímu, co jsem ochoten na konci akceptovat.

Třikrát jsem zvládnul jít si zaběhat intervalově - nejprve v úterý jsem šel Tabata protokol - 20 vteřin naplno, 10 vteřin odpočinek a celkem osmkrát pro jednu sérii, tedy 4 minuty. Série jsem si nastavil dvě s dvouminutovým odpočinkem a bohatě mi to stačilo. Tabata mi přijde nejvýživnější ze tří HIIT metod, které jsem zatím vyzkoušel. Ve čtvrtek jsem se moc necítil a tak jsem se uchýlil k volnějšímu 30-20-10. Poslední HIIT jsem šel po dvou volných dnech, tedy v neděli, a po určitém rozmýšlení jsem podruhé zkusil Tabatu.

Ke konci týdne se u mě začalo projevovat mírné nachlazení a tak jsem si dal po zbytek zaznamenaného období volno.

Čísla níže je samozřejmě nutné brát orientačně a nenechat se zmást "přesným" zápisem na desetiny.



Posilování jsem nic nedal, což je asi trochu s ohledem na posturu na škodu. Greasing the Groove jsem pokračoval stabilně - každý den 5 x 10 angličáků.

Kroky vypadají standardně, v pondělí dokonce slušných 19 000 a celkový průměr kolem 14 000 i když jsme ve středu měli v práci volno - práci jsem nahradil rodinným výletem na Milešovku.
















Ve spánku jsem začal dodržovat disciplínu až ke konci, od pondělka tedy již zvládám chodit spát dříve než 23.




Studené sprchování pokračuje - ve sprše strávím cca minutu a občas se mi trochu motá hlava. 

Žádné komentáře:

Okomentovat