pondělí 13. dubna 2015

Příprava na Přežití "t - 6"

Principy přípravy jsou popsány zde, níže je stručný záznam sedmého a osmého týdne.

Další týden jsme měli naplánovanou velikonoční návštěvu rodičů mé ženy, a tak byl celý rozháraný bez patřičně kvalitních záznamů, proto jsem nakonec tento týdeníček prodloužil na dva týdny.

Díky této návštěvě jsem nezvládal sledovat, co jsem jedl a tak jsem po návratu trochu zaplakal nad hmotností, ale psychicky jsem si dostatečně odpočinul a vrhnul se znovu do svého standardního režimu.

První týden jsem zvládnul jít aktuální HIIT (8 sérií x 30 vteřin + 75 vteřin odpočinku) v úterý do kopce a v sobotu na místní malé atletické dráze, další týden jsem přidal úterý a čtvrtek obojí do kopce a v sobotu jsem přidal běh systémem 30-20-10, tedy 30 vteřin zvolna, 20 vteřin normálně a 10 vteřin sprint naplno, což se opakuje 5x za jednu sérii. Série jsem si naordinoval 3. Ve sprintu jsem tedy strávil méně času než při klasickém HIIT (150 vteřin oproti 240), ale ve větší kvalitě. To bylo poznat i na svalové únavě následující den. Klasický HIIT mě už pocitově tolik nedává a tak hodlám i nadále trochu experimentovat - na řadě je ještě minimálně Tabata trénink (20 vteřin sprint, 10 vteřin odpočinek, 8 opakování).

Pocitově jsem střídal lepší běhy s horšími, ale celkově převládá spokojenost z 5 běhů za dva týdny, což je více než dřív.

V jídelníčku chybí návštěva, ovšem je vidět slabší režim před ní a přísnější po ní.

Čísla níže je samozřejmě nutné brát orientačně a nenechat se zmást "přesným" zápisem na desetiny.


















V posilování jsem oba týdny zvládl dvakrát zacvičit na břicho. Nejedná se o nějaký silový trénink, ale o cviky zaměřené na zapojení stabilizačního systému do pohybu. Žádná svalová únava z toho neplyne a člověk nemá úplně pocit, že by umřel, tak snad to opravdu pomáhá. Greasing the Groove jsem obnovil druhý týden - každý den 5 x 10 angličáků.

Na krocích je vidět absence pondělní výuky a přejezd na Moravu, kdy jsem měl dva velmi chabé dny. Jinak jsem zvládal opět každý den držet plánované minimu v celkovém průměru cca 11 400.




















Spánek má slabou kvalitu, zvláště poslední týden jsou děti nachlazené a některé noci se často budily. K tomu chodím spát až po 23. hodině, ale stále ještě alespoň do půlnoci.

Do tréninku jsem zatím nezařadil žádný půst, jenom druhé úterý jsem jedl první jídlo až ve tři odpoledne. Zařadil jsem ovšem do svojí rutiny celotělové sprchování ledovou vodou - už nám zprovoznili na baráku sprcháč :-). Z toho mám radost, i když se jedná o detail. Voda teče bůhví odkud, protože je opravdu hodně studená.

Žádné komentáře:

Okomentovat