pondělí 23. března 2015

Příprava na Přežití "t - 9"

Principy přípravy jsou popsány zde, níže je stručný záznam pátého týdne.


Poslední týden jsem začal přežíracím pondělkem, kdy jsem prostě nezavřel pusu od rána do večera. Podle očekávání zareagovala hmotnost krátkodobým ústřelem nahoru, ale od čtvrtka přešlo moje tělo do protiútoku a naordinovalo mi nedobrovolný polopůst - prostě odmítlo zadržovat jídlo ve střevech. Hmotnost šla krásně dolů, ale stejně tak i chuť k jakékoliv aktivitě a energie.

Uvidíme, jestli alespoň udržím nižší hmotnost a jak rychle se z toho zotavím, když v neděli si mou tímto oslabenou imunitu podalo nachlazení. Zkrátka trénink půstu avizovaný minule jsem tento týden nasimuloval perfektně, byť ne vhodnou metodou.

Čísla níže je samozřejmě nutné brát orientačně a nenechat se zmást "přesným" zápisem na desetiny.



HIIT jsem si tak evidentně mohl užít jenom v úterý a po zkušenostech s dráhou jsem se vrátil do kopce. Nechal jsem zkrácené přestávky (75 vteřin) a udělal si ještě jednou šest opakování s plánem dát si jich příště již více.

Posilování jsem vůbec nezvládal.

Kroky jsem měl tragické, v pátek a v sobotu jsem ani nedosáhnul psychologické hranice 10 000.

Spánek taky slabý.

Celkově týden blbec. Ale v každém správném příběhu musí být kolize, aby po několika dalších fázích mohla přijít katarze.



Žádné komentáře:

Okomentovat