neděle 29. března 2015

Příprava na Přežití "t - 8"

Principy přípravy jsou popsány zde, níže je stručný záznam šestého týdne.

Aktuální týden jsem věnoval důkladnému zotavení se z toho minulého, abych si nerozjel nějaké vážnější nachlazení. Z hlediska jídla jsem "relaxoval", hmotnost se pohybovala na nízkých hodnotách, i když ke konci týdne se vrátila k původním hodnotám. Ale očekávám, že se jedná o krátkodobý výkyv nahoru a půjde další týden zase o trochu níž podle plánu.

Žádný půst jsem si tedy ani neordinoval a byl jsem za trpělivost odměněn možností jít na HIIT v neděli. Subjektivně jsem navázal tam, kde jsem skončil - tedy šest výběhu kopce po 30 vteřinách s odpočinkem na 75 vteřinách. Objektivně se projevila slabost, když jsem za stejný čas běhal o něco kratší vzdálenosti než minule a tepovou frekvenci jsem nebyl schopen vytáhnout do obvyklých hodnot.

Čísla níže je samozřejmě nutné brát orientačně a nenechat se zmást "přesným" zápisem na desetiny.



Posilování jsem taktéž vynechal, dvakrát jsem akorát udělal krátkou sérii na zapojení břišních svalů do chůze a běhu, párkrát jsem si dal dynamický strečink a to bylo vše. 

Kroky jsem dodržel, byť se průměr pohyboval na slabých 12 500.



Spánek se moc nedaří, kluk vstává příliš brzy na to, abych byl pořádně odpočatý. Možná i proto mi zotavení se trvá tak dlouho. Po přechodu na nesmysl zvaný letní čas se navíc neshodují mé biologické hodiny s formálním časem a tak jsem v neděli šel spát až po půlnoci.

Takže mě příští týdny snad čeká katarze :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat